woensdag 10 augustus 2011

Vlinders borduren

Vlinders hebben me altijd geboeid. Ik vind het prachtige beestjes om te zien. Zo sierlijk en kleurrijk. Ze fascineren me. Ik heb ook veel vlinders geborduurd. Daar wil ik nu weer mee verder gaan en jullie mogen ervan mee genieten. Zo nu en dan zal ik ook een patroon plaatsen of is er een patroon via de e-mail te verkrijgen. Ik wil me hierbij niet beperken tot kruissteken borduren, maar ook andere borduurtechnieken, haken, breien etc. laten zien. Blijf mijn blog dus volgen, zeker als je van vlinders houdt, want er komt een hele serie aan!

Dit is een vlinder uit de oude doos:

Atalanta

Ik weet  nog dat je destijds dit borduurpakketje gratis kreeg bij een of ander product. Ik weet dat ik het patroon nog ergens moet hebben, maar heb het patroon  helaas nog niet weer gevonden... Zodra ik het heb, zal ik het voor jullie beschikbaar stellen (op de blog of op te vragen via een e-mail).

lieve groet,
Betsy
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vlindertje en dan met die korenbloempjes. Patroontjes kun je nooit genoeg hebben, alleen tijd om alles te maken is een ander verhaal. Maar daar heeft iedereen last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk borduurwerkje, wat is het uiteindelijk geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, vlinders blijft leuk en als het geen vlinderweer is, is het altijd nog wel weer om vlinders te borduren.
    Ik ken die pakketjes nog wel, heb ze zelf ook wel gemaakt, maar weet niet meer hoe je er aan kon komen...
    Leuk zo'n vlinderserie, ik vind het zelf altijd heerlijk om ze te kunnen fotograferen.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Peetje: klopt helemaal. Ik ben trouwens blij dat ik veel van die patroontjes heb bewaard. Ze liggen een beetje verspreid, maar ik ga ze wel weer tegen komen :)
    @ Elizabeth: Het is nog niets geworden :) Gewoon een borduurwerkje dat er al heel lang op ligt te wachten om een goede bestemming te krijgen. Heb jij misschien een goed idee?
    @ Natuurkieker: ik heb gezien dat jij ook al zo'n mooie serie vlinders op je blog had staan. Die zijn ook zeker de moeite van het bekijken waard...

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...