dinsdag 9 augustus 2011

Vakantievondsten deel 2


Op een tafel voor de kathedraal van Ciudad Rodrigo (Spanje) zag ik dit prachtige kanten kleed.


Kant is in Spanje overigens heel bekend. In Almagro staat een kantmuseum waar nog steeds kantkloslessen worden gegeven. Het is zeer de moeite waard om eens te gaan bekijken.

Er lag ook een mooi bewerkt kussen, dat door een trotse oma werd gebruikt om een mooi plaatje van haar kleinkind te maken. En zij was niet de enige die het kindje kiekte….



Zo kom je op vakantie toch steeds weer bijzondere en mooie dingen tegen!

lieve groet,
Betsy
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Wat een aparte plek om een kindje te fotograferen.
    grappig om zo te zien, dat kant is heel mooi. zo'n museum lijkt me best interessant. lijkt me ook leuk in de vakantie strakkies om een dergelijk museum te gaan bezichtigen. daar heb ik wel zin in

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn idee om je vakantie nog te goed te hebben he?
    Ik ben benieuwd of jij ook van die leuke dingen tegen gaat komen..

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je op deze leuke "handwerkkunststukjes" hebt gelet tijdens de vakantie en er ook nog mooie foto's van hebt gemaakt. Ik heb altijd het idee dat ze er in die landen veel trotser op zijn dat ze dergelijke dingen maken.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. qué bonito el encaje de bolillos, yo también realizo encaje de bolillos, y es muy gratificante.
    Saludos desde Argentina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...