zaterdag 13 augustus 2011

Dierenraadsel

In het kader van de vlinderserie deze keer een gastblog van dochter Anne:

Begin juli alweer vonden wij dit beest in de tuin.



Het was een beetje zielig, want hij was aan het dood gaan. We hebben hem even met rust gelaten en later deze foto gemaakt. De vleugels voelden heel stevig aan, niet zo vederlicht als van een libelle. Vooral zijn kop was erg bijzonder, zo groot, rond en oranje.

Heeft iemand een idee wat voor dier dit is? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Anne

Wie kan Anne verder helpen? Ik weet in ieder geval ook niet wat dit voor dier is.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

3 opmerkingen:

  1. Tja, nu verwacht je natuurlijk van een Natuurkieker dat die weet wat dit is, maar ik weet het ook niet, ik heb zelfs geen idee in welke richting ik moet denken qua soort...
    Heeft Anne nog meer foto's gemaakt?
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Natuurkieker: Ja, ik hoopte dat jij iets meer zou weten. Het is zo'n groot beest, maar ik heb nog nooit zoiets gezien. Ik wwet niet of er meer foto's zijn.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @natuurkieker en @betsy: ik heb nog een paar foto's maar niet van de onderkant ofzo. Toch een raar idee, een dood beest op de foto zetten... Ik overleg wel even met Betsy wat te doen met de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...