maandag 29 augustus 2011

De vlinders van Anne

Ook dochter Anne heeft iets met vlinders. Of het door haar moeder komt, weet ik niet, maar het zat er al jong in. Ze heeft eens een grote vlinder getekend en die helemaal opgevuld met heel kleine stukjes gekleurd papier die ze had geknipt van strookjes van theezakjes. Met eindeloos geduld heeft ze al die stukjes geknipt en opgeplakt. Gelukkig is dit kunstwerkje ook bewaard gebleven, zodat ik het hier aan jullie kan laten zien:




Als je op de onderste foto klikt, kun je een uitvergroting zien van al die kleine stukjes papier.


Verder heeft ze een prachtig kleedje gehaakt met vlinders.
Zelf vindt ze dat het niet zo mooi is omdat er wat foutjes in zitten, maar ik vind het heel knap gemaakt, zeker als je bedenkt dat ze nog amper iets had gehaakt, voordat ze hier aan begon...



Mocht je ook een vlinder willen haken, Anne heeft me deze link gegeven om aan jullie door te geven:
http://www.crochetville.org/forum/showthread.php?t=9068

lieve groet,
Betsy

Pin It!

5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een geduldwerkje geweest van Anne.., tsjonge jonge..., hoe oud was ze toen?
    Het is echt heel mooi om te zien, goed bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zat nog op de middelbare school. Ik denk een jaar of 16. Jazeker, deze wordt nu goed bewaard. Op onze slaapkamer hangt eenzelfde soort werkstuk met klaprozen en ze heeft er ook nog een gemaakt met een papegaai!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een kunststukje. Een Koninginnepage van allemaal stukjes papier, wat knap en wat een engelengeduld is hier voor nodig geweest.
    En wat leuk dat jullie dat allemaal hebben bewaard.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk. DIe vlinder zou ik inlijsten. want dat zijn prachtige kunstwerkjes. Dat kleedje is zo leuk. Die foutjes zijn niet erg. zeker niet op die leeftijd. Goed bewaren ;-) maar dat doe je al.

    lieve grtjs
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu moeten jullie weten dat ik echt niet zo goed was/ben in tekenen, dus heb ik die vlinder overgetrokken uit een boek over de natuur. Betsy dacht dat ik toen een jaar of 16 was, maar volgens mij was ik nog jonger, zo'n 12-13 jaar...

    Groetjes,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...