maandag 15 augustus 2011

Geborduurde vlinders en bloemen

In mijn vakantie heb ik dit borduurwerkje gemaakt:



Echt een werkje voor de vakantie: Klein, vrolijk, makkelijk mee te nemen en je kunt het ook zo weer weg leggen.
Wat ik met het borduurwerkje heb gedaan, laat ik in een volgende blog zien.

Ik had deze vakantie niet zo heel veel spullen mee om te knutselen, maar borduren was wel mijn favoriet. Zie ook mijn blogje over het hoesje dat ik voor mijn fotocamera heb gemaakt. Verder ben ik nog bezig met een pakketje van Vera de Muis. Dit pakketje had ik op Koninginnedag voor een euro gekocht! Hoe dat borduurwerkje is geworden, kun je in een volgende blog zien.


lieve groet,
Betsy
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. O, dit is wel een heel schattig borduurwerkje.
    Prachtige vlindertjes en bloempjes in mooie zachte kleurtjes.
    Ga je er ook nog iets van maken?
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden dit borduurwerkje, Ik heb het vandaag al een keer geschreven in de vakantie pak ik zeker mijn borduurwerkjes weer op.

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die borduurwerkjes. Doet mij denken aan de borduurwerkjes die bij mij thuis werden gemaakt. In een gordijnring een klein borduurwerje van een bloem en/of vlinder.

    groet fan Wiepkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Ik trek de draadjes altijd veel te strak aan, zodat er alleen maar gaatjes ontstaan. Jij kan het veel netter dan ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...