dinsdag 24 januari 2012

Welkom nieuwe volgers en in de Eregalerij: Kaarten van Elize!

Allereerst wil ik weer een paar nieuwe volgers verwelkomen, namelijk Sandra van Art en Craft MS, die ze samen met Martha heeft en Jeanet van Blij dat ik brei.


Welkom!


Leuk dat jullie volger van mijn weblog zijn geworden. Veel kijk- en leesplezier toegewenst en wie weet doen jullie hier ook nog de nodige inspiratie op!

Verder wil ik hier weer een paar mooie kaarten laten zien die Elize ons in de afgelopen tijd heeft gestuurd.
Het is ook de hoogste tijd, want een van de kaarten is verstuurd voor de feestdagen. Elize heeft een paar kaarten met behulp van de computer gemaakt, kijk maar:


Dit is een dubbele kaart op A-4 formaat! Is hij niet schattig?



Een briefje op zelf ontworpen briefpapier. Dat is nog eens een goed idee: heb je altijd je eigen postpapier :)



Ja, een 3-D kaartje doe je mij altijd een plezier mee.

Elize: ze zijn alle drie even mooi. Leuk om zo creatief bezig te zijn en dan je kaarten ook nog in de Eregalerij te zien verschijnen! Maar ze hebben ook deze keer hun plaatsje weer echt verdiend hoor.

Lieve groet,
Betsy
Pin It!

5 opmerkingen:

  1. Prachtig weer!

    Ik zat inderdaad pas nog te bedenken: Elize zal nog niet gestopt zijn met mooie kaarten maken? Maar gelukkig, zie hier!
    Wat knap ook op de computer! Dat lukt mij niet zo mooi hoor. En die prachtige vissen, zo mooi, alsof je op vakantie bent!
    Het 3D kaartje is werkelijk super mooi gemaakt. Betsy, wat bof jij toch weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een mooie serie kaarten van Elize!
    Het valt mij op dat het altijd kaarten zijn
    met van die mooie kleuren.
    En allemaal weer heel verschillend, ik vind
    dat jullie wel heel erg verwend worden met zoveel
    kaartjes van Elize!
    Compliment voor jou Elize, jij zorgt er met je
    schitterende kaarten maar weer mooi voor dat Betsy
    een prachtig blogje heeft kunnen maken!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vissen vind ik prachtig !!!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is die met die vissen echt zelfgemaakt? Super mooi geworden, knap gedaan. Van alle markten thuis geloof is. Leuk zo'n kaartensturende vriendin.
    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hannie, dat postpapier is met behulp van de computer gemaakt. Leuk he? Het is inderdaad heel leuk om zo nu en dan een kaartje te krijgen :)

      lieve groet,
      Betsy

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...