zondag 15 januari 2012

Gehaakte pannenlap - Eregalerij


Van Ans kreeg ik foto's van de door haar gehaakte pannenlappen, die ze maakte aan de hand van het patroon op dat ik in  deze blog plaatste.

Dit zijn de pannenlappen die ik zelf heb gehaakt:

De originele pannenlap en mijn eerste lapje
Mijn versie van de pannenlap


En dit zijn de pannenlappen die Ans aan de hand van mijn patroon maakte:


Ik vind ze erg mooi geworden en wat mij betreft verdienen ze zeker een plaatsje in de Eregalerij!

Leuk om te zien wat een verschil het maakt welke kleuren je voor een patroon gebruikt en hoe je de versiering erop borduurt.


lieve groet,
Betsy
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Ohhh jouw pannelappen zijn mooi....en erop geborduurt ? Een tof idee...

    liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar kunnen weer heel wat pannetjes veilig vastgegrepen worden!
    Mooi allemaal! Het is zeker een verschil; kun je pakken waar je op dat moment zin in hebt ;-)

    Zijn Anne en Nhan goed aangekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een gouden ouwe. Heb je twee dezelfden gemaakt?
    Als ze gemaakt worden in de kleuren passend bij de keuken is het helemaal top!
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe iedereen zo een eigen tintje aan de
    pannenlappen kan geven!
    En ook met de versiering kun je nog weer variaties
    aanbrengen, zie ik wel.
    Mooi dat er zo verder wordt geborduurd op het thema...
    zo is er voor elk wat wils.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...