zaterdag 7 januari 2012

Give Away gewonnen en Geboortemobile van vilt voor Janaya

Begin van de week meldde ik al dat ik de give away bij Petra (Hallo Peetje) had gewonnen en afgelopen woensdag werd er een grote doos bezorgd.


Toevallig was ik nog een dagje vrij, dus ik kon gelijk kijken wat er allemaal in zat :)


Een hele stapel Anna-Burda's, oude Ariadne's, Durable haakboekjes en een leuk borduurtijdschrift.

En dat was nog niet alles. Er zat ook nog een lieve kaart bij met een prachtig vilten hart:


Petra, ik had het al gezegd, maar nogmaals heel hartelijk bedankt. Ik ben hier heel erg blij mee en er zitten zeker dingen in die ik ga maken. Binnenkort begin ik met het eerste werkje.

Verder wil ik nog een heel kleurrijke mobile laten zien. Het is voor een meisje: Janaya. De opdracht was om als hoofdkleur geel te gebruiken. De rest mocht ik naar eigen inzicht invullen. Dit is het uiteindelijke resultaat geworden:



De mutsjes van de letterkabouters zijn in de kleuren van de regenboog gekozen. De rode poppetjes met belletjes maken het voor mij helemaal af. Ik heb begrepen dat Janaya binnenkort 1 jaar wordt: vanaf deze plaats alvast gefeliciteerd!

Dochter Anne is nu bezig aan haar laatste weekje Vietnam. Afgelopen week hebben ze zo'n 600 km op de brommer door Vietnam gereisd, van Nha Trang naar Saigon. Ze hebben op hun blog een filmpje geplaatst van hun tocht. Als je het leuk vindt om ze nog even te volgen: dat kan via deze blog.

lieve groet,
Betsy


lieve groet,
Betsy
Pin It!

8 opmerkingen:

  1. Veel plezier met de tijdschriften, mooi en lief kaartje met hart!
    De mobiel is weer prachtig, zo begint een mensenleven toch vrolijk!

    Ik heb het filmpje gezien en had erg met je te doen: ik kreeg flink de zenuwen toen die bus seinend op hun weghelft reed... Nog even, dan mag je ze weer vasthouden en knuffelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een mooie gewonnen give away... daar kan je wel iets mee denk ik....
    Zo het einde komt in zicht voor je dochter. ik denk dat je wel weer blij bent als ze terug zijn!
    Mooie fleurige mobile !
    Lieve groet van Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ze naar jou toegekomen zijn, Betsy. En ze zijn zo te lezen echt wel aan jou besteed!
    Je mobile is prachtig, ieder kind zou daar graag naar kijken...

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo'n pak te krijgen. Lekker om te bekijken. De mobile is heel mooi. Voor zo'n klein meisje een schitterend cadeau.
    Je dochter komt dus binnenkort terug. Je vindt het fijn dat ze geniet, maar als ze weer veilig in eigen omgeving terug keert is het moeder hart weer gerust.Een fijne zondag.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bladen zijn bij jou helemaal op z'n plek! Je hebt er vast heel veel plezier van!

    Wat fijn dat Anne het zo naar haar zin heeft, maar nog fijner dat ze binnenkort weer veilig bij mams thuis is...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat komt volgens mij helemaal goed met die tijdschriften, die give away is op een goede plaats terecht gekomen!
    Mooi dat je toevallig een dagje vrij had, kon je er gelijk in duiken :-)
    De mobile vind ik ook prachtig, wat een mooi en kleurrijk geheel!
    En de Blog van Anne en Nhan neem ik ook zeker nog even een kijkje.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Betsy, wat een leuke blog heb je! Ik doe nog steeds mijn rondje 'bloggersontmoetingsdag'. Het gaat al opschieten nu. Heb er echt zin in! tot dan!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn dat het allemaal goed is aangekomen.
    ben benieuwd wat je er uit gaat maken. en je dochter al weer aan haar laatste week. wat gaat dat snel zeg, en wat zal je haar gemist hebben.
    nog eventjes en dan is ze er weer

    Lieve groet

    petra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...