zondag 29 januari 2012

The Day after......

..... de Bloggersdag! Ik zit nog steeds na te genieten van gisteren. Wat was het een leuke en gezellige dag.

Rond de klok van 10 uur werden we gastvrij ontvangen door Elizabeth, die het initiatief heeft genomen voor een bloggersdag en tevens de organisatie op zich heeft genomen, bijgestaan door (onder andere) Catharina en Petra.
Leuk om iedereen eens in levende lijve te zien en vooral te kunnen spreken!
Iedereen had ook wat zelfgemaakte spullen meegenomen om te laten zien:





Na de koffie en het gebak speelden we een spel. We hadden allemaal drie cadeautjes meegenomen: een zelfgemaakt voorwerp, iets lekkers en iets wat we over hadden/niet meer gebruikten. Alles netjes ingepakt en in een mand gedeponeerd. Iedereen mocht twee cadeautjes uit de mand pakken en vervolgens gingen de cadeautjes tijdens het spel, onder grote hilariteit van de een naar de ander. Aan het eind van het spel had iedereen gelukkig toch een paar cadeautjes om mee te nemen.

Ik had een mooie gehaakte bloembroche gekregen en een paar mooie borduur- en quiltbladen. Daarnaast had ik ook nog een doosje met chocoladehartjes gekregen, maar die kan ik niet meer fotograferen, omdat ik ze aan Natuurkieker heb gegeven, die deze dag met mij meegereden was, omdat zij ook een bloggersafspraak in de buurt had.



Ik vind het echt leuk. Borduren vind ik heerlijk om te doen, dus de tijdschriften zijn bij mij helemaal aan het goede adres (lieve gever bedankt!!) en ook de gehaakte bloem vind ik prachtig. Hij stond op mijn lijstje om nog eens te maken, maar dat hoeft nu dus niet meer (Joke, nogmaals hartelijk bedankt!).

Een grote verrassing was dat Jeanet, die er helaas niet bij kon zijn, een hele doos vol cadeautjes voor ons had toegestuurd: voor iedereen was er een mooie bol gemeleerde katoen en ook nog een centimeter. Jeanet, wat een superleuke verrassing en wat jammer dat je er niet bij kon zijn. Misschien een volgende keer?

De meeste dames zijn nog naar Loods 5 geweest om inspiratie op te doen.
Samen met Marjo ben ik achter gebleven en wij hebben de tijd doorgebracht met lekker kletsen en een drankje erbij. Was ook prima en vooral heel gezellig! We hebben ontzettend moeten lachen toen we een fles wijn open wilden trekken: dat lukte ons dus niet.... Uiteindelijk met vereende krachten (je had ons eens moeten zien(!) toch nog de fles ontkurkt en een glaasje kunnen drinken. Kortom, wij zijn de tijd ook prima doorgekomen :)

Toen iedereen weer terug was, was het al bijna tijd om afscheid te nemen. De tijd is werkelijk omgevlogen.
We hebben ontzettend veel gepraat, gelachen, nog wat technieken uitgewisseld enz.
Iedereen heel erg bedankt voor de leuke dag. Ik heb er enorm van genoten.

Inmiddels heb ik al heel wat verslagen van de dag voorbij zien komen en ik weet het zeker: er gaat een herhaling komen van de bloggersdag!

lieve groet,
Betsy
Pin It!

10 opmerkingen:

  1. Ook al weer zo een leuk verslag! Voelt steeds meer aan of wij "thuisblijvers" er toch ook een beetje bij waren hihihihi

    Blijf het zeggen vind het heerlijk dat jullie zo'n fantastische dag hebben gehad!!!! En gelukkig voor herhaling vatbaar ..... hopelijk kan ik er dan op tijd rekening mee houden met de roosteraanvragen :-)

    Ik zie jullie al helemaal stoeien met die fles wijn hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Betsy je hebt er een leuk verslag van gemaakt, het was reuze gezellig met elkaar en ik heb er een leuk vilten zonnebloempje bij.
    groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook heel erg bedankt voor je aanwezigheid, gezelligheid en natuurlijk het super lieve engeltje, die bij mij nu de witte gezelschap houdt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, wat een leuk verhaal heb je geschreven. Wat lief dat jij voor iedereen nog zo'n mooi engeltje hebt gemaakt! Echt leuk!

    Volgende keer hoop ik er ook bij te zijn. Wil iedereen toch wel heel graag in real life ontmoeten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om alle verslagen zo te lezen, wat hebben we een leuke dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog bedankt voor je super lieve engeltje die je voor iedereen gemaakt had. Mijn meiden thuis dachten dat die wel bij hun op de kamer zou mogen hangen, nou niet dus ze hangt bij mijn thuis aan een lamp die boven allemaal oude foto's hangt net als of ze een beetje waakt over de mensen die op de foto's staan. Super lief!
    Het was een super dag en leuk om iedereen live te zien!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog bedakt voor je lief engeltje ...het was een SUPERdag....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het was een suoer gezellige dag, nog bedankt voor je engeltje, die heeft hier een ere plaats in huis gekregen. ik vond het leuk om je ontmoet te hebben, op naar de volgende bloggerdag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb natuurlijk al een mondeling verslag gehad toen we terug reden in de auto naar Drenthe. Maar desondanks is het leuk om je blogje te lezen.
    En ik kan vertellen dat de chocolade hartjes heerlijk zijn hoor!
    Het was leuk dat we zo samen konden rijden en allebei op ons eigen terrein een leuke dag hebben gehad.
    Ik heb van mijn belevenissen nog geen blogje gemaakt maar dat komt nog wel.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt mooi dat iedereen een fijne dag heeft gehad! Ik heb gehoord dat jullie behoorlijk gelachen hebben. Toch bijzonder omdat je elkaar nog nooit in het echt gezien hebt!

    Groetjes,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...