woensdag 11 januari 2012

Gebreide Flessenmuts en alweer nieuwe volgers te verwelkomen!

Hier een wat ongewoon gebruik van een hoofddeksel:


Toen we Anne en Nhan naar Schiphol brachten, hadden we nog even tijd om wat te drinken. Ze namen toen als verrassing voor mij dit goedgemutste flesje mee. De mutsjes zijn gebreid voor het goede doel: van elk flesje met mutsje dat verkocht werd, ging € 0,20 naar een stichting die ouderen een kerstdiner aanboden.

Over de actie kun je hier meer lezen: Goedgemutste Breicampagne.
De actie gaat ook dit jaar door, dus er kan nog doorgebreid worden!

Als je even niet weet wat je moet gaan maken of als je je restjes wol nuttig wilt gebruiken, dan is dit misschien een leuk idee.

Verder wil ik (alweer) drie nieuwe volgers verwelkomen, namelijk Yvonne (van Yvonne Creatief), Irene (van Jalien) en Joke (van Lindevrouw). Leuk dat jullie mij willen volgen. Ik wens jullie daarbij veel kijk- en leesplezier!

lieve groet,
Betsy
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Wat een goed doel die mutsjes! Ik ga eerst aan de slag voor Poekie, ook een goed doel! Misschien dat ik daarna ook nog aan het breien sla!
    Bedankt voor je hartelijk welkom op je blog en voor je berichtje bij mij!

    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastisch doel! en zo veel gebreide mutsjes! Leuk,
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie met die mutsjes!
    Zo kom je dan soms bij toeval weer
    achter zulke sympathieke initiatieven,
    goed dat je hier even aandacht aan besteedt.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb de mutsjes actie bekeken en vind het een goed idee. Jouw mutsje is wel heel apart.. Leuk om te krijgen en je weet welk sympathieke doel gediend wordt.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...