zondag 22 januari 2012

Leuk ruilproject!

Wat kun je op creatief gebied toch een hoop leuke dingen doen. Neem nou deze: Evelyn (van Leuk idee - Leuk kado) had een schilderijtje gemaakt van Gregorius de Uil en bood dat te ruil aan aan medebloggers.

gregorius

Ik vond hem zo leuk dat ik direct een reactie heb gegeven en tot mijn grote blijdschap las ik hier dat ik de gelukkige was en dat het uiltje naar mij toe zou komen.
Inmiddels is hij, Gregorius de Uil, gearriveerd. Maar niet alleen: er zaten nog een paar leuke verrassingen bij Gregorius in het pakketje. Kijk maar even mee:



een mooie kaart met een ontwerp van Evelyn, een lief gehaakt groen hartje en een heel leuk mapje voor de borduurpatronen die elke maandag als b.o.m (Borduurtje Op Maandag) worden geplaatst, met daarbij alvast de eerste patroontjes van de letterlap die Evelyn ontworpen heeft. Sinds januari 2012 worden de patroontjes op maandag geplaatst en ze zijn echt leuk. Ga maar eens kijken!

Evelyn, ik ben heel blij met Gregorius. Hij heeft inmiddels een mooi plaatsje gekregen! Dank je wel voor de leuke verrassingen die er bij zaten. De borduurpatroontjes zijn bij mij ook aan het goede adres: ik ben inmiddels begonnen met de letterlap. In een volgende blog zal ik daar meer van laten zien.

Nu was dit niet een Give-Away, maar een ruil, dus er staat wel wat tegenover. Evelyn heeft gekozen voor een paar gebreide lapjes (omdat ze zelf de breikunst niet machtig is). Ik mocht zelf kiezen wat ik zou gaan maken, als het maar in natureltinten was Als je wilt weten wat ik er uiteindelijk van gemaakt heb, dan moet je deze week maar bij Evelyn (en haar zus Imke) op de blog kijken, want voor Evelyn is het nu ook nog een verrassing :)

Ik ben zelf ontzettend benieuwd of Evelyn er wat mee kan en vooral wat ze ervan gaat maken. Blijf dus haar en mijn blog maar volgen!

lieve groet,
Betsy
Pin It!

5 opmerkingen:

  1. Jij zit ook altijd met de neus in de boter!
    Nu weer zo'n prachtig uiltje op de kop getikt, ik begrijp best dat je daar blij mee bent en dan nog alle die leuke extraatjes.
    En een tof initiatief om dingen te ruilen, dat levert ongetwijfeld nog weer heel fijne blogjes op.
    Ik ben benieuwd naar het vervolg.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk! Jij blij, zij blij en wij weer wat te bewonderen en lezen.
    Heeft ook wel wat spannends ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Betsy,
    Moet jij ook zo lang treinen? of kom je met de auto ....
    Ik heb echt geen idee wat ik voor kadootjes moest gebruiken, hopenlijk komt het goed :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marjo, ik kom met de auto. Met de trein zou het nog langer duren....
      Joh, jij maakt zulke leuke dingen: daar zit vast wel iets leuks tussen. Maar ja, iets wat je over hebt: een handwerkster heeft toch nooit iets over? Die wil alleen maar meer spulletjes haha!

      Tot zaterdag,
      lieve groet,
      Betsy

      Verwijderen
  4. Wat leuk zeg! Spannend hoor zaterdag, maar wel erg leuk!!
    tot zaterdag!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...