dinsdag 1 maart 2011

Liebster Blog Award

Liebster_log 
Ik heb een award gekregen van Simone van De Sierkip, een Liebster Blog Award. Mijn eerste award en daar ben ik heel blij mee. Simone, heel erg bedankt!
De bedoeling is dat ik deze award weer doorgeef aan drie tot vijf andere (beginnende) bloggers. De award is namelijk een aanmoedigingsprijs voor beginnende bloggers.
Liebster_log 
De bloggers waaraan ik de Liebster Blog Award wil doorgeven zijn: 
Elizabeth van BusyBessy: http://busybessy.blogspot.com/
Hannie van Atelier Tintangel: http://tintangel.typepad.com/rondom-tintangel/
Coby van Natuurkieker: http://natuurkieker.blogspot.com/
Ik hoop dat jullie er blij mee zijn. Willen jullie de award ook weer doorgeven, dan werkt dit als volgt:
Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven en laat een bedankje achter op hun blog voor deze award. Op je eigen blog maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neemt de instructies (die je nu leest dus) over. Maak in je bericht een koppeling naar de blogs aan wie je de award door wilt geven. En schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.
Liebster_log 


Groet,
Betsy
Pin It!

1 opmerking:

  1. Hallo Betsy,

    Ik ben apetrots op mijn award. En wat leuk dat ik hem krijg op de dag dat ik precies vier maanden actief ben met mijn blog.
    Echt een leuke stimulans, dank je wel!!

    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...