zaterdag 5 januari 2013

Geboortemobile van vilt voor Dex

Voor een collega, die is bevallen van een zoon, heb ik een geboortemobile gemaakt van vilt:


Geboortemobile Dex

De kleuren die ik heb gebruikt passen bij de babykamer. Ook voor een broer van Dex had ik al een mobile gemaakt. Zie deze blog.

Het blijft leuk om zo'n persoonlijk cadeautje te maken en een uitdaging om ze telkens weer iets eigens mee te geven. Tot nu toe is er niet één hetzelfde geworden.

Geboortemobile Dex

lieve groet,
Betsy


Pin It!

9 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n geboortehanger. Beiden 3 letternamen, dat is ook nog te doen. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww Betsy die is geweldig meis!!!!
    Stoer en echt prachtig!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, had ik nog niet eerder gezien,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je die weer ontzettend leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt. Echt een persoonlijk cadeautje. De mobile voor Sil is ook heel mooi. Toen blogde ik nog niet.... Fijne zondag en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk bedacht! die letters met kabouterhoofdjes zijn schattig.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, dit is weer een heel leuke geworden!
    Hoeveel heb je er wel niet gemaakt in de loop
    der jaren...
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een supergaaf cadeau heb je gemaakt voor Dex en zijn ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie hanger
    mooi gemaakt en ik vind de kleuren echt prachtig
    groetjes
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...