zaterdag 16 juni 2012

In de Eregalerij: een kaart van Elize en Welkom nieuwe volgers

Graag wil ik jullie weer laten meegenieten van een mooie kaart die we kregen van Elize:



Mooi he? Prachtige vlinders, vrolijke zelfgekleurde bloemen en kleurige letters. Daar wordt een mens toch helemaal vrolijk van. Dank je wel, Elize. Ook deze kaart heeft zeker weer een plaatsje verdiend in de Eregalerij!


Nadat ik de mijlpaal van 100 volgers was gepasseerd, kon ik al snel weer nieuwe volgers begroeten. Vandaag wil ik jullie heel hartelijk welkom heten en ik wens jullie veel plezier toe met het lezen en bekijken van mijn berichten. Ik heb jullie weblog/website ook even vermeld zodat iedereen ook een kijkje bij jullie kan nemen:

- Monique (Monique's Place)
- Amarins (Amarins' Handwerken)
- Hanneke (atelier de Kraal)
- Josée (Josees kaartenblog)
- Corine (mevrouw Haakgaren)
- Rianne (atelier 't Koekendiefie)
- Teresita Andreati

Voor Elize, voor de nieuwe volgers en voor iedereen die graag op bezoek komt op mijn blog heb ik vandaag twee bloemetjes, een oranje, omdat het Nederlands voetbalelftal morgen nog een wedstrijd speelt en een blauw bloemetje, voor diegenen die niet van voetbal houden of liever een blauw bloemetje zien :)



Fijn weekend allemaal en een lieve groet,
Betsy

Pin It!

2 opmerkingen:

  1. O, bij jullie is het dus wel al zomer met al die prachtige vlinders! Wat zijn jullie weer verwend met die mooie kaart! Ik vind de kleur groen van de kaart ook zo mooi en dan met die kleurige letters, heel fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat ben je weer verrast door Elize met een prachtige kaart.
    Heel mooi met die gekleurde vlinders en al die fleurige bloemen
    en vrolijke letter. Een terecht plaatsje in de eregalerij!
    En ja blauw of oranje, ik vind alle bloemetjes mooi.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...