zondag 3 juni 2012

In de Eregalerij - de granny square tas van Gerdien

Wat is het toch leuk om te zien wat voor mooie en originele dingen andere handwerksters maken en dat je daarvan mag mee genieten via foto's en blogs.
Mijn Eregalerij vind ik dan ook altijd weer een feestje.

Van Gerdien kreeg ik weer een foto. Naast het breien van sokken (zie deze blog) heeft Gerdien het ook druk gehad met haken.
Jeanet ( Blij dat ik brei ) had een patroon laten zien van een prachtige granny square tas, gemaakt van het welke bekende gehaakte vierkantje. Gerdien heeft de tas ook gehaakt en heeft mij daarvan een foto gestuurd:


Ik vind de kleuren heel mooi gekozen. Echt een tas om veel plezier van te hebben! Ik zie al voor me hoe hij lekker vol zit met handwerkspullen.....

Dank je wel voor de sfeervolle foto Gerdien. Deze tas verdient wat mij betreft een mooie plek in de Eregalerij!

Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige berichtje. 

lieve groet,
Betsy

Pin It!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...