zaterdag 2 april 2011

Paasei vilten / Junior-Journaal

Ik vind het heel leuk dat het Junior-Journaal mijn blog ook volgt. Degenen die in Leeuwarden wonen, zullen er vast wel eens van gehoord hebben via de lokale TV-zender. Het Junior-Journaal is een initiatief van twee enthousiaste mensen uit Leeuwarden die proberen kinderen te betrekken bij wat er om hen in (in de wijk en in de stad) gebeurt en ze daarvan verslag laat doen. Ik heb begrepen dat de kinderen het ook geweldig vinden om te doen!

Voor de kinderen van het JuniorJournaal, maar natuurlijk ook voor iedereen die dit bericht leest,  is hier een workshop Paasei vilten te volgen!



Een van de leukste dingen om te doen vind ik het vilten met de viltnaald. Je kunt er zoveel verschillende dingen mee maken. Wat een uitvinding!
Ik heb vorig jaar een aantal eitjes gevilt en daar heeft mijn dochter een filmpje van gemaakt dat op youtube is geplaatst en al een behoorlijk aantal malen bekeken is.
Voor het gemak en om jullie te wijzen op het bestaan van het filmpje heb ik het nu ook op mijn blog geplaatst.
Veel plezier er mee!

Lieve groet,
Betsy
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Wat goed zeg, dat filmpje... Echt hartstikke leuk! Eerst had ik geen geluid, maar dat lag aan mijn laptop, zoonlief zit daar wel eens mee te experimenteren...
    Ik wist nooit goed hoe je moest vilten; lijkt me leuk om eens te gaan doen!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij leuk bezig met je weblog!
    Nieuw jasje voor de weblog, veel variatie in je bloginformatie en nu ook nog zo'n hardstikke leuk filmpje...
    COMPLIMENT!!

    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke reacties, ik word hier een beetje verlegen van, maar ik zal de complimenten doorspelen aan dochter Anne, want die heeft de mooie achtergrond ontworpen (met spullen uit haar knutselkast) en bovendien het filmpje gemaakt!
    Anne: voor jou XXX

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...