maandag 18 november 2013

Winter Winds Col en actie voor Filippijnen

Bij Jeanet van Blij dat ik Brei zag ik een geweldige actie die ze samen met Wieke van Keulen organiseert.

Wieke heeft een prachtige gehaakte col ontworpen en het patroon is bij haar èn bij Jeanet te koop. De opbrengst van de verkoop van de patronen komt geheel ten goede aan de actie voor slachtoffers op de Filippijnen.

Dit is de col:

Winter Winds Col (Foto: Weblog Wieke van Keulen)
Het spreekt voor zich dat ik deze actie van harte bij iedereen wil aanbevelen.
Ik heb al een patroon besteld, dus laat de winter maar komen!

Lieve groet,
Betsy


Pin It!

3 opmerkingen:

  1. Wat lief, Betsy, dat je mijn patroon gekocht hebt en de actie ondersteund. En natuurlijk dat je dit op je blog deelt. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die keuze was snel gemaakt: ik steun de actie van harte en vind het patroon prachtig! Ik hoop dat je actie heel veel geld oplevert.

      lieve groet,
      Betsy

      Verwijderen
  2. Mooie actie van de meiden. Het is ook een prachtig patroon.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...