zondag 9 december 2012

Nieuwe Volgers

De Kerstmarkt is inmiddels weer voorbij. Daar schrijf ik binnenkort een berichtje over.

Nu is het de hoogste tijd om al mijn nieuwe volgers hartelijk welkom te heten:

Jacq  Jacq's haakwerk
Ineke Iens Atelier
Dinah Dinah Creatief
Wendy
Mireille
AH
Rita
Cilia
Els
Yolanda
Jannie
 (Ik kon niet alle namen en blogs achterhalen: ben ik iemand vergeten? Laat het me even weten, dan vul ik dit lijstje nog even aan!)

Fijn dat jullie volger zijn geworden van mijn blog. Ik hoop dat jullie er veel inspiratie vinden en genieten van de berichtjes en patronen die ik regelmatig plaats. Laat ook eens een reactie achter onder een berichtje: ik lees ze echt allemaal!

Voor jullie en voor alle trouwe lezers en volgers van mijn blog weer een klein cadeautje:

Vlucht ganzen tegen een winterse avondlucht (foto: Natuurkieker)
Een prachtige natuurfoto, gemaakt door Natuurkieker Coby, en, omdat ik niet kon kiezen welke foto ik het mooist vond, ook nog deze:

Schapen in de sneeuw  (foto: Natuurkieker)

Een heel karakteristiek winters landschap: schapen in de sneeuw. Er staan nog veel meer prachtige foto's op de blog van Natuurkieker. Zeker een bezoekje waard!

Allemaal een heel fijne week toegewenst en een lieve groet,
Betsy

Pin It!

6 opmerkingen:

  1. Wat trakteer je ons weer op mooie foto's! Natuurkieker weet wel hoe de tafreeltjes vastgelegd moeten worden.
    Fijne week Betsy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die lucht lijkt wel perzikkleur vind je niet... heel mooi. Ik kan daar ook zo van genieten. Dank je wel voor je welkom.

    Lieve groet,dinah.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat toch altijd zo lief, hoe jij je nieuwe volgers welkom heet!

    De foto's zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winterse foto's, ik verlang nu al weer naar de sneeuw.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's! Ik ben niet zo "volgerig" maar ik ga me ook maar even aanmelden!
    Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om weer eens even een kijkje te nemen op je blog, ik had toch stiekem al weer veel gemist de afgelopen tijd! Prachtig he, die foto's om helemaal stil van te worden! De Sintkrans vond ik ook geweldig origineel, om te bewaren voor volgend jaar! Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...