maandag 20 februari 2012

Welkom nieuwe volgers

Ik mag al weer drie nieuwe volgers verwelkomen, namelijk:

Jewel (van o.a. Jewel's Atelier )

Hetty

Joke (van 't hobbyschip)

Voor jullie alledrie geldt:


Hartelijk Welkom!


Ik hoop dat jullie regelmatig even weer langs komen en een berichtje achterlaten. Ik wens jullie veel plezier bij het bekijken en lezen van mijn blogjes.

Voor jullie en voor alle volgers en regelmatige bezoekers een (welkoms)boeketje:

Bedankt voor jullie bezoek!

Alle bezoekers en volgers: bedankt voor al jullie lieve berichtjes, e-mailtjes en foto's van werkstukken in de afgelopen maanden! Dat maakt het bloggen voor mij zo leuk om te doen. Ik geniet er elke dag van :)


lieve groet,
Betsy
Pin It!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Betsy
    Hartelijk dank voor je welkom. Zal zeker regelmatig langs komen en een berichtje achterlaten.

    Hartelijke Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat 'n mooie woorden. Op mijn buurt wil ik jouw bedanken voor al jouw lieve reacties op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aanhang ga je al krijgen Betsy.
    Heel erg leuk hoor!
    Hartelijks Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...