donderdag 7 oktober 2010

viltproject onthuld

Ja hoor, het is gelukt! Letterlijk met man en macht is het kleed het dak op gehezen. Met dank aan de sterke mannen die ons hebben geholpen op het vilt op zijn plaats te krijgen. Zo ziet het er uit:


Het ziet er in het echt nog imposanter uit en is echt prachtig van kleur. Ik denk ook dat je er heel mooie dingen van kunt maken. Daar gaan we ons dus nog eens lekker mee uitleven.
Ik mis het samen vilten nu al. We zijn echt maanden bezig geweest en het was zo gezellig om samen bezig te zijn. Ik ben ook heel benieuwd wat de opbrengst zal zijn van de verkoop van het vilt. Zoals al gemeld gaat dat naar een project in Bolivia. Van een vertegenwoordiger van het project hoorden we dat ze het geld gaan bestemmen voor een viltatelier, waar meerdere mensen werk kunnen vinden.
Er worden nu al vilten sloffen geïmporteerd uit Bolivia. Meer hier over in een volgend bericht.

Ik ben ook nog weer op zolder bezig geweest. Ik heb nog heel oude werkjes gevonden die ik op de lagere school (ja, dat heette toen nog zo...) heb gemaakt. Ik was verbaasd dat ik nog zoveel had. Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen. De werkjes moeten eerst nog even gewassen en gestreken worden....
Het opruimen gaat gestaag verder. Ik krijg al wat ruimte op mijn plekje. Dochter heeft al wat dierbare spulletjes meegekregen naar haar huisje en ik vind steeds weer leuke dingen terug.

Voor de liefhebber/kaartenmaakster heb ik nog een hele stapel kerstkaarten in de aanbieding die kunnen worden gebruikt om weer nieuwe kerstkaarten van te fröbelen.
Als je een stapeltje wilt hebben, laat het dan even weten. Ik doe er namelijk zelf niets (meer) mee en wellicht kan ik er iemand anders heel blij mee maken.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...