dinsdag 21 september 2010

zolderopruiming foto's

Hier zijn een aantal foto's van de zolderopruiming en de "schatten" die ik op de zolder terugvond.

Dit is een klein inkijkje in de chaos. Zo ziet ons plekje (van dochter en mij) er uit en dan nog vele malen erger, maar dat durf ik al helemaal niet te laten zien....


Leuker is natuurlijk wat er gevonden is:

Kennen jullie deze nog? De antieke pop uit eind jaren '70  of  begin jaren '80. Ik heb heb hem met veel plezier gemaakt. Het was een heel werk, vooral ook omdat er gouddraad in verwerkt zit en de huizen op de achtergrond (op de foto is dat niet zo heel duidelijk te zien, maar ze zijn gemaakt met kleine stiksteekjes). Ik was rond de 20 jaar toen ik dit geborduurd heb.


Nog een klein kunstwerkje, Ditmaal is het jaartal in ieder geval wel bekend: 1977. Toen was ik 18 jaar. Het was leuk om hem te maken, door al die verschillende figuren en motieven, maar ik weet nog dat ik niet goed uitkwam met de rand, zoals wel te zien is, maar daardoor vind ik hem (nu) extra leuk. Ook bijzonder door de zachte kleuren.





De vondsten hierboven maakten me ook heel erg blij, vooral het patroon van de familie Piggelmee en de merklap van Beatrix Potter. Ik wist echt niet meer dat ik die had en ben vast van plan om daar binnenkort eens wat mee te gaan doen. 


Voorlopig ben ik echter nog met van alles en nog wat bezig: vilten, breien, borduren en een geboortemobile maken. Daarover krijgen jullie in een volgend bericht meer te zien en te horen.


Lieve groet,
Betsy
Pin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...