zaterdag 14 april 2012

Alfabet borduren - het einde komt in zicht: de letters T, U, V en W

Al weer een paar letters erbij geborduurd: de T, de U, de V en de W zijn nu ook af.


De X en de Y zijn inmiddels ook verschenen en maandag komt de Z.

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik met het lege vakje ga doen en hoe ik de letterlap ga verwerken, maar ik heb al wel een paar ideeën in mijn hoofd. Als jullie suggesties hebben voor de verwerking, dan hou ik me aanbevolen!

Voor diegene die het alfabet ook wil borduren: op deze blog kun je de patroontjes vinden onder de naam b.o.m. op maandag.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

5 opmerkingen:

  1. Dat wordt een mooie alfabet-lap. Is die niet leuk om over een deksel van een houten doos te maken? (rare zin, je snapt me hopelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt zo mooi! Ik zou zeggen, inlijsten? Maar wat Angéliqe zegt, klinkt ook leuk!
    fijne zondag!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig werkstuk is het en ik kan me voorstellen dat je hem nu ook wel graag helemaal af wilt zien.
    En dat wil ik ook wel, maar wat je er van moet maken...
    hij is zo mooi dat ik hem zou inlijsten geloof ik.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt ....en bedankt voor je lief berichtje...van de moment dat ik weer helemaal op de been ben, vlieg ik weer in de tulp :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gemaakt! Ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet als die af is!
    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...