dinsdag 9 december 2014

Ideeën voor Kerst - deel 10 (zelfgemaakte) Kerstkaarten

Het is al een oude traditie om elkaar kaarten te sturen met Kerst. Op Internet zijn de prachtigste nostalgische afbeeldingen van kaarten te vinden. Ik houd erg van zelfgemaakte kaarten. Het idee dat daar met liefde en geduld aan is gewerkt en vaak ware kunstwerkjes zijn, spreekt mij erg aan.
Ik heb een paar voorbeelden van kerstkaarten verzameld in dit blogbericht ter inspiratie:

geborduurde kerstkaarten (bron: Internet)
Kerstkaart met knoopjes (Bron: Internet)
Borduurpatroon Kerstkaarten (bron: Internet)
vintage kerstkaar om te borduren (bron: Internet

kerstkaart met knoopjes (bron: Creative)


En dan nog een heel leuke van Lucy:
IMG_0692
gehaakte kerstkaart (bron:Attic 24
Ik ben dol op de kleurige creaties die Lucy (Attic24) altijd maakt. De bovenstaande kaart vind ik ook zo vrolijk en is heel simpel te maken.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verzameling als inspiratie... en het kan dus ook heel simpel zijn!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toevallig: vandaag heb ik de zelfgemaakte kaarten gepost ! Ze staan nog niet op mijn blog, want het moet een verrassing blijven voor een aantal :)
    De bovenste kaart in je blogje heb ik al eens gemaakt, leuk om te doen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt om al deze ideetjes te delen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zelfgemaakte kaarten zijn toch altijd extra leuk om te krijgen.
    Je laat hier ook een aantal mooie ideeën zien.
    natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, vooral die bovenste! Dank je wel voor het idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...