woensdag 3 april 2013

Gebreide sjaal van Hannie (Atelier Tintangel)

Kennen jullie Atelier Tintangel? Degenen die van vilt houden waarschijnlijk wel, want Hannie ontwerpt en verkoopt prachtige dingen. Regelmatig laat ze op haar blog Rondom Tintangel zien waar ze mee bezig is.
Dat ze niet alleen met vilt werkt, liet ze de afgelopen weken zien:

Sjaal is klaar
Ajoursjaal (foto: Atelier Tintangel)

Ze breide heel ijverig aan een prachtige sjaal in een mooi ajourpatroon. Ze beloofde dat ze het breipatroon (klik) met ons zou delen en dat staat nu op haar blog. Lijkt me ook prachtig om van sokkenwol met een mooi kleurverloop te breien.

Het is overigens de moeite waard om zo nu en dan even een kijkje te nemen bij Hannie, want ze plaatst met regelmaat een leuke tutorial op haar blog: nooit moeilijk en altijd origineel, zoals deze:

Paasslinger
Slinger van jute (foto: Atelier Tintangel)

En voor wie gewoon even lekker wil lezen: ze schrijft ook vaak over haar wandelingen in de mooie Drentse natuur met haar hond Troy en over het nieuwe vriendje van Troy, de kleine ondeugende poes Figaro.
Kortom: een ontzettend leuke blog om te volgen!

lieve groet,
Betsy
Pin It!

5 opmerkingen:

  1. Wow, die is mooi. Ik zou er wel een plaid van willen hebben. Leuk idee ook die slinger van jute. En Drenthe is mooi! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk blog heeft ze.. inderdaad!
    en ik zou dr graag volgen, maar ik kan nergens iets vinden om dat te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ineke,
      Ik heb inderdaad geen teller op mijn blog met volgers. Maar gewoon af en toe gezellig langskomen om te lezen is net zo goed hoor. Als je Betsy's blog volgt, kun je snel in haar bloglijst zien of er een nieuw berichtje is. Ik probeer zo'n 5 tot 6 maal per week even wat te laten horen. Dus hopelijk tot ziens op Rondom Tintangel®

      En Betsy: Dank je wel voor dit berichtje op jou blog! Goed he dat ik deze sjaal helemaal zelf gemaakt heb! ;0)

      groeten,
      Hannie

      Verwijderen
  3. Mooie omslagdoek in een mooi patroon. De kleuren zijn heel naturel.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige sjaal en grappig dat jij er al weer mooie variaties voor aan het bedenken bent. Daar gaan we vast meer van zien.
    En ja de weblog van Hannie volg ik al vanaf het begin, zeer de moeite waard om te volgen, erg leuk de kijkjes achter de schermen die ze geeft bij het maken van haar mooie viltontwerpen.
    En al Natuurkieker geniet ik ook zeer van haar verhalen over wat ze tegenkomt in de natuur en de belevenissen met de huisdieren.
    natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...