maandag 29 november 2010

Kraamcadeautje

Vandaag ben ik (eindelijk) bij mijn collega op kraamvisite geweest. Op 17 juli is ze bevallen van haar vierde kindje: SIL. Ik had met haar afgesproken dat ik ook voor dit kindje een mobile zou maken. Ik heb als uitgangspunt het geboortekaartje genomen en wel met name de kleuren. Om je een idee te geven, dit is het geboortekaartje:

en dit heb ik ervan gemaakt:


Het fotolijstje heb ik opgevuld met een ansichtkaart. Die dient als versteviging voor het geval er een foto van het kindje in het lijstje wordt gedaan, maar de afbeelding op zich is ook al leuk.

De reactie van de moeder van Sil? Ze vond de mobile prachtig, vooral door de kleuren, die goed overeenkomen het het geboortekaartje. Hij krijgt in ieder geval een mooi plaatsje in de babykamer!
Pin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...